Show simple item record

dc.contributor.authorKleivhaug, Rita
dc.date.accessioned2010-03-24T12:22:33Z
dc.date.issued2010-03-24T12:22:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145342
dc.description.abstract”Den profesjonelle førskolelærer” og med underteksten ”e veit om eit hemmelig rom, kor vi kan gjæm oss…” lyder overskriften på min fagoppgave. Teksten tar oss med inn i rom og gir assosiasjoner til det som eventuelt kan skje innenfor, her kan det ligge mye spenning, utforsking og læring. I barnehagene skal barn ha muligheter til å kunne gjemme seg bort, holde seg skjulte for de voksnes blikk, de skal kunne befinne seg i overgangssoner mellom de voksnes og barnas ”skjulte” verden som for eksempel under bord, kroker og skap. Barn bruker alt av tilgjengelig utstyr for å bygge rom i rommet. Her i denne oppgaven vil jeg forsøke å få frem hvordan førskolelæreren tenker og gjør for å skape et innemiljø for læring gjennom det fysiske miljøet i barnehagen.en
dc.format.extent481343 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.subjectbarnehageen
dc.subjectfysisk miljøen
dc.titleDen profesjonelle førskolelæreren : "e veit om eit hemmelig rom kor vi kan gjæm oss..."en
dc.typeBachelor thesisen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record