• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Den profesjonelle førskolelærer: nyutdannete førskolelærere

Magnell, Lena Christin
Student paper, others
Thumbnail
Åpne
Fagoppgave Lena C. Magnell 2010.pdf (10.99Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/145354
Utgivelsesdato
2011-03-08
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Fag- og profesjonsoppgaver - deltids førskolelærerutdanning [54]
Sammendrag
Nyutdannete førskolelærere trenger en god start. Du skal kunne forvente å få en introduksjon om den nye arbeidsplassen din. Slik en foresatt forventer at de blir introdusert når barnet deres begynner i barnehagen. Men er barnehage eier/styrere like gode på å ta i mot nye førskolelærere? Hvem har ansvar for å veilede og hjelpe den nyutdannede førskolelærer og hvordan er rutinene i barnehagene i forhold til å ta i mot nyutdannede. Dette fikk meg til å få lyst til å forske nærmere på hvordan ting egentlig er ute i barnehagene. Jeg har da valgt å se på: Hvordan blir nyutdannete førskolelærere ivaretatt når de begynner å jobbe i barnehage?

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit