Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBonden, Kari-Anne
dc.date.accessioned2012-02-29T08:06:29Z
dc.date.available2012-02-29T08:06:29Z
dc.date.issued2012-02-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145358
dc.description.abstractDet samfunnet vi lever i dag er et mer mangfoldig samfunn, noe som innebærer at befolkningen i Norge har forskjellige språk, kulturell og religiøs bakgrunn (Andersen, Bleka, Gjervan, 2006, s.87). Det vil derfor være stor sannsynlighet for at jeg i yrket som førskolelærer vil komme i en slik situasjon med at jeg får minoritetsspråklige barn på min avdeling. Jeg ønsker så inderlig at også disse barna skal få mulighet til lek, utvikling og læring og at de skal kunne føle seg seg som en del av barnegruppa. Ut i fra casen min ser jeg at foreldresamarbeid og inkluderingsprosessen til barna kan henge nøye sammen, og jeg ser derfor viktigheten av foreldresamarbeid noe som gjør at jeg ønsker å forske på foreldresamarbeidno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectminoritetsspråkligeno_NO
dc.subjectbarnno_NO
dc.subjectbarnehagenno_NO
dc.subjectforeldresamarbeidno_NO
dc.titleMinoritetsspråklige barn i barnehagenno_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber34 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel