dc.contributor.author | Svensen, Linda Jeanette Lunde Flobak | |
dc.date.accessioned | 2012-03-05T09:28:30Z | |
dc.date.available | 2012-03-05T09:28:30Z | |
dc.date.issued | 2012-03-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145376 | |
dc.description.abstract | Som siste års student ved førskolelærerutdanningen ved Høgskolen i Nesna, skal jeg skrive en fagoppgave i pedagogikk som en del av den avsluttende eksamen i faget. I løpet av mine snart tolv år i barnehage og ikke minst gjennom praksis i ulike barnehager gjennom dette studiet, har jeg blitt mer og mer opptatt av viktigheten av et felles pedagogisk grunnsyn i barnehagen. Tema for denne oppgaven er arbeidsmåter og pedagogisk grunnsyn. Jeg begrenser meg til å se på hvordan personalet jobber sammen om å utvikle et felles pedagogisk grunnsyn i barnehagen | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | pedagogisk grunnsyn | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.subject | personalet | no_NO |
dc.title | Arbeidsmåter og pedagogisk grunnsyn: hvordan jobber personalet sammen om å utvikle et felles pedagogisk grunnsyn i barnehagen | no_NO |
dc.type | Student paper, others | no_NO |
dc.source.pagenumber | 25 s. | no_NO |