Den profesjonelle førskolelærer : hva vektlegger pedagogisk leder i sin lederstil, og hvordan samsvarer dette med personalets forventninger?
dc.contributor.author | Langseth, Marianne | |
dc.date.accessioned | 2014-02-21T09:05:45Z | |
dc.date.available | 2014-02-21T09:05:45Z | |
dc.date.issued | 2014-02-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145412 | |
dc.description.abstract | I forhold til tema og praksisfortelling har jeg formulert følgende problemstilling: Hva vektlegger pedagogisk leder i sin lederstil, og hvordan samsvarer dette med personalets forventninger? Dataene fra forskningen drøftes for å se om pedagogisk leders lederstil står til personalets forventninger. Det belyses fem perspektiv som er relevante for pedagogisk leders lederstil | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | pedagogisk leder | no_NO |
dc.subject | lederstil | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.subject | personalet | no_NO |
dc.title | Den profesjonelle førskolelærer : hva vektlegger pedagogisk leder i sin lederstil, og hvordan samsvarer dette med personalets forventninger? | no_NO |
dc.type | Student paper, others | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 30 s. | no_NO |