Show simple item record

dc.contributor.authorLøbersli, Lilia
dc.date.accessioned2013-09-06T06:46:51Z
dc.date.available2013-09-06T06:46:51Z
dc.date.issued2013-09-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145442
dc.description.abstractFor min semesteroppgave i naturfagdidaktikk, valgte jeg som tema det viktigste, etter mitt syn, hovedelementet i undervisning – kommunikasjon i klasserommet. ”...Kommunikasjon som prosess som formidler eller overfører informasjon, kunnskap og erfaringer, ...prosess som skaper mening for to eller flere mennesker” (Hamacheck, 1982). Hvordan få en klasse til å oppfatter kommunikasjon med andre som oppstår ved undervisning i kjemi? Jeg vil undersøke dette ut i fra elevenes perspektiv og vite hva de mener er den beste kommunikasjonsformen i klasserommet som virkelig bidrar til god opplæring.no_NO
dc.subjectnaturfagno_NO
dc.subjectkjemino_NO
dc.subjectkommunikasjonno_NO
dc.subjectundervisningno_NO
dc.titleKommunikasjonsformer i naturfagno_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber24no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record