Show simple item record

dc.contributor.authorBlomseth, Lorents H.
dc.date.accessioned2013-09-05T15:57:46Z
dc.date.available2013-09-05T15:57:46Z
dc.date.issued2013-09-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145444
dc.description.abstractBakgrunnen for denne artikkelen har sitt utspring i min søken etter å gjøre naturfag-undervisningen på ungdomstrinnet best mulig med tanke på oppnåelse av læreplanenes mål for trinnet. Det faktum at mange elever sliter med faget, og det at vi relativt sett ikke scorer spesielt godt i internasjonale undersøkelser, gjør at det vil være viktig å vite noe om hva det er som skaper den gode læring og hvordan motivasjonen for læringen er en viktig brikke for å nå disse målene. Mitt utgangspunkt er at elever som ikke er motiverte, heller ikke vil ha særlig gode forutsetninger for høy måloppnåelse.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectnaturfagno_NO
dc.subjectundervisningno_NO
dc.subjectmotivasjonno_NO
dc.titleOm gruppesammensetning og praktisk arbeid i naturfag : en studie av ungdomsskoleelevers opplevelse av det å drive med praktisk arbeid i naturfagsundervisningen, samt syn på hvordan arbeidsgrupper bør sammensettesno_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber32no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record