IKT skaper både variasjon og læring : de første tanker fra et prosjekt om elevers oppfatning av IKT som læringsverktøy
dc.contributor.author | Godejord, Per Arne | |
dc.date.accessioned | 2009-06-02T09:05:58Z | |
dc.date.issued | 2009-06-02T09:05:58Z | |
dc.identifier.issn | 1503-5980 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145613 | |
dc.format.extent | 1212337 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | Fredrikke | en |
dc.relation.ispartofseries | nr 13, 2004 | en |
dc.title | IKT skaper både variasjon og læring : de første tanker fra et prosjekt om elevers oppfatning av IKT som læringsverktøy | en |
dc.type | Research report | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en |
dc.subject.nsi | VDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420 | en |