Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHestø, Aslaug Wibeke Johansen
dc.date.accessioned2013-06-21T08:53:33Z
dc.date.available2013-06-21T08:53:33Z
dc.date.issued2013-06-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145744
dc.descriptionDenne oppgaven tar utgangspunkt i bruken av sang og kor som metode i musikkundervisning i grunnskolen, i dette tilfellet på mellomtrinnet – 5. til 7. årstrinn. Oppgavens primære hovedfokus vil være på musikkundervisningen som foregår i fellestimen i musikk, der elevene er i en storgruppe på respektive årstrinn. I denne sammenheng jeg vil trekke inn og drøfte ulike faktorer som er med på å farge og påvirke pedagogens arbeid og de pedagogiske løsningene pedagogen velger å benytte seg av. Disse presenteres hovedsakelig i oppgavens første del, som jeg har valgt å kalle Det musikkpedagogiske bakteppet. Dette hovedkapitlet tar for seg ulike elementer jeg vurderer som viktige i forhold til det å virke som musikkpedagog, og som musikkpedagogen bør ha en viss kunnskap om og et visst forhold til.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectmusikkpedagogikkno_NO
dc.subjectmusikkundervisningno_NO
dc.titleFellestimen i musikk - herlig suksess eller kanon fiasko?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110::Music pedagogics: 114no_NO
dc.source.pagenumber95no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel