• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Publikasjonsserier (avsluttet)
  • Publikasjonsserier (avsluttet) fra HiNT
  • Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag
  • View Item
  •   Home
  • Publikasjonsserier (avsluttet)
  • Publikasjonsserier (avsluttet) fra HiNT
  • Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Problembasert læring (PBL): evaluering av sju PBL-perioder ved allmennlærerutdanningen, Høgskolen i Nord-Trøndelag (HiNT) i tidsrommet 1998-2001

Loeng, Svein
Peer reviewed, Working paper
Thumbnail
View/Open
Arbeidsnotat203.pdf (472.5Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/146125
Date
2006-02
Metadata
Show full item record
Collections
  • Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag [56]
Abstract
Denne rapporten ser nærmere på gjennomføringen av sju perioder med problembasert læring

(PBL) ved Allmennlærerutdanningen, Høgskolen i Nord-Trøndelag (HiNT) i tidsrommet

1998-2001. Rapporten tar for seg

hver enkelt av disse periodene, foruten en sammenfatning av resultatene fra flere perioder.

Fem av de evaluerte PBL-periodene ble gjennomført i faget pedagogikk, uten samarbeid med

andre fag, mens én periode var et samarbeid mellom pedagogikk, KRL og norsk, og én i

samarbeid med KRL.
Publisher
Høgskolen i Nord-Trøndelag
Series
Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;203

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit