Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLoeng, Svein
dc.date.accessioned2013-10-08T07:38:04Z
dc.date.available2013-10-08T07:38:04Z
dc.date.issued2006-02
dc.identifier.isbn82-7456-458-8
dc.identifier.issn0808-1468
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146125
dc.description.abstractDenne rapporten ser nærmere på gjennomføringen av sju perioder med problembasert læring (PBL) ved Allmennlærerutdanningen, Høgskolen i Nord-Trøndelag (HiNT) i tidsrommet 1998-2001. Rapporten tar for seg hver enkelt av disse periodene, foruten en sammenfatning av resultatene fra flere perioder. Fem av de evaluerte PBL-periodene ble gjennomført i faget pedagogikk, uten samarbeid med andre fag, mens én periode var et samarbeid mellom pedagogikk, KRL og norsk, og én i samarbeid med KRL.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherHøgskolen i Nord-Trøndelagno_NO
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;203
dc.subjectPBLno_NO
dc.subjectallmennlærerutdanningno_NO
dc.subjectlæringno_NO
dc.titleProblembasert læring (PBL): evaluering av sju PBL-perioder ved allmennlærerutdanningen, Høgskolen i Nord-Trøndelag (HiNT) i tidsrommet 1998-2001no_NO
dc.typePeer reviewedno_NO
dc.typeWorking paperno_NO
dc.source.pagenumber153no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel