dc.contributor.author | Johansen, Oddbjørn | |
dc.date.accessioned | 2007-06-01T08:00:41Z | |
dc.date.issued | 2007-06-01T08:00:41Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146142 | |
dc.description.abstract | I utvikling av kunnskap innenfor de tre områdene: teoretisk kunnskap, yrkesspesifikke
ferdigheter og personlig kompetanse har veiledning en sentral plass. Veiledningen kan
skje både individuelt og i gruppe og den foregår både som et ledd i den tiden dere er
på høyskolen i teoristudier og praksisstudier. | en |
dc.format.extent | 319579 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.relation.ispartofseries | Kompendium / Høgskolen i Nord-Trøndelag | en |
dc.subject | veiledning | en |
dc.subject | læring | en |
dc.subject | kompetanse | en |
dc.subject | helsefag | en |
dc.subject | sosialfag | en |
dc.title | Veiledning – hva er nå det? En guide for studenter i forhold til å bruke veiledning som læringsarena | en |
dc.type | Textbook | en |