Show simple item record

dc.contributor.authorSaur, Ellen
dc.contributor.authorJohansen, Oddbjørn
dc.date.accessioned2011-03-02T11:58:41Z
dc.date.available2011-03-02T11:58:41Z
dc.date.issued2002-11
dc.identifier.isbn8274563026
dc.identifier.issn15028186
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146257
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Nord-Trøndelagen_US
dc.subjectmappevurderingen_US
dc.subjectlæringsmålen_US
dc.subjectvernepleierutdanningen_US
dc.subjectpedagogikken_US
dc.subjectprosessorientert læringen_US
dc.titleFra skippertak til kontinuerlig prosess: innføring av mappevurdering og individuelle læringsmål ut fra et sosiokulturelt kunnskapssyn ved vernepleierutdanningenen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber103 s.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record