dc.contributor.author | Nergård, Tone | |
dc.contributor.author | Verstad, Berit | |
dc.date.accessioned | 2011-08-18T07:10:20Z | |
dc.date.available | 2011-08-18T07:10:20Z | |
dc.date.issued | 2004-12 | |
dc.identifier.isbn | 82-7456-391-3 | |
dc.identifier.issn | 1502-8186 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146271 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten omhandler andre del av evalueringen av pilotprosjektet Gården
som pedagogisk ressurs i Nord-Trøndelag. Evalueringsprosjektet startet høsten
2002 og skal avsluttes høsten 2004. Andre fase i evalueringa understreker de funn som ble gjort i første fase, og
bekrefter at ideen om GSPR får et stadig sterkere fotfeste i Nord-Trøndelag. | en_US |
dc.description.sponsorship | Høgskolen i Nord-Trøndelag | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Nord-Trøndelag | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;23 | |
dc.subject | gården | en_US |
dc.subject | pedagogisk ressurs | en_US |
dc.subject | Nord-Trøndelag | en_US |
dc.title | Først læring – så næring: gården som pedagogisk ressurs i Nord-Trøndelag: evalueringsrapport nr 2 | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 84, 19 s. | en_US |