Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNergård, Tone
dc.contributor.authorVerstad, Berit
dc.date.accessioned2011-08-18T07:10:20Z
dc.date.available2011-08-18T07:10:20Z
dc.date.issued2004-12
dc.identifier.isbn82-7456-391-3
dc.identifier.issn1502-8186
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146271
dc.description.abstractDenne rapporten omhandler andre del av evalueringen av pilotprosjektet Gården som pedagogisk ressurs i Nord-Trøndelag. Evalueringsprosjektet startet høsten 2002 og skal avsluttes høsten 2004. Andre fase i evalueringa understreker de funn som ble gjort i første fase, og bekrefter at ideen om GSPR får et stadig sterkere fotfeste i Nord-Trøndelag.en_US
dc.description.sponsorshipHøgskolen i Nord-Trøndelagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Nord-Trøndelagen_US
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;23
dc.subjectgårdenen_US
dc.subjectpedagogisk ressursen_US
dc.subjectNord-Trøndelagen_US
dc.titleFørst læring – så næring: gården som pedagogisk ressurs i Nord-Trøndelag: evalueringsrapport nr 2en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber84, 19 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel