Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAlmvik, Hallgeir
dc.date.accessioned2012-01-30T12:15:55Z
dc.date.available2012-01-30T12:15:55Z
dc.date.issued2012-01-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146654
dc.description.abstractDenne studien handler om førskolelæreres forståelse og praksis med barns psykiske helse. Studien består av 2 fagartikler.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectbarnno_NO
dc.subjectpsykisk helseno_NO
dc.titleFørskolebarn og psykisk helseno_NO
dc.title.alternativeHvilken forståelse og praksis har førskolelærere med å kartlegge og forebygge barns psykiske helse?no_NO
dc.title.alternativePreschool children and mental health.no_NO
dc.title.alternativeHow do preschool teachers understand and practice mapping and preventive mental health work for childrenno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber64 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel