Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLyngsnes, Kitt Margaret
dc.date.accessioned2009-04-29T07:52:05Z
dc.date.issued2007-01
dc.identifier.issn1504-6893
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146834
dc.description.abstractArtikkelen tar utgangspunkt i vår tids fokus på læring og den som skal lære. Prosjektet artikkelen omhandler stiller spørsmål om hvordan "ansvar for egen læring" (AFEL) oppfattes og realiseres i videregående skole. Gjennom en kvalitativ datainnsamling gjennom et skoleår, framkommer to rasjonaliteter knyttet til begrepene "individ-AFEL" og "yrkes-AFEL". De representerer ulike verdi- og normsystemer og ulike elev- og lærerroller framtrer i de to.en
dc.format.extent376512 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherTapir forlagen
dc.subjectansvar for egen læringen
dc.subjectAFELen
dc.title«Ansvar for egen læring» i norsk skoleen
dc.typePeer revieweden
dc.typeJournal articleen
dc.source.pagenumber45-59en
dc.source.volume1en
dc.source.journalTidsskriftet FoU i praksisen
dc.source.issue1en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel