Show simple item record

dc.contributor.authorBjørklund, Frank Petter
dc.date.accessioned2012-08-07T12:49:36Z
dc.date.available2012-08-07T12:49:36Z
dc.date.issued2012-08-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147051
dc.description.abstractBasert på selvbestemmelsesteori intervjuet jeg seks lærere som jobber med FYSAK på mellomtrinnet om hvordan de erfarer at det er å undervise i FYSAK på mellomtrinnet i dag. Resultatene fra intervjuene er at FYSAK praktiseres ulikt fra skole til skole, til og med i samme kommune. Det jeg fant var at lærerne har inngående kjennskap til sine elever, og at de opplever det som viktig at undervisningen i FYSAK er lystbetont. Jeg fant også at lærerne ønsker høyere kompetanse blant undervisningspersonell som underviser i FYSAK, tid til for- og etterarbeid, og at gruppene med elever ikke bør være for store.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectFYSAKno_NO
dc.subjectFysisk fostring undervisningno_NO
dc.titleHva karakteriserer de motivasjonelle faktorene i forbindelse med undervisning i FYSAK på mellomtrinnet? En kvalitativ studie på lærere på mellomtrinnetno_NO
dc.title.alternativeWhat characterizes the motivational factors in connection with teaching FYSAK at the intermediate stage?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber55 s.no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record