dc.contributor.author | Bjørklund, Frank Petter | |
dc.date.accessioned | 2012-08-07T12:49:36Z | |
dc.date.available | 2012-08-07T12:49:36Z | |
dc.date.issued | 2012-08-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147051 | |
dc.description.abstract | Basert på selvbestemmelsesteori intervjuet jeg seks lærere som jobber med FYSAK på
mellomtrinnet om hvordan de erfarer at det er å undervise i FYSAK på mellomtrinnet i dag. Resultatene fra intervjuene er at FYSAK praktiseres ulikt fra skole til skole, til og med i
samme kommune. Det jeg fant var at lærerne har inngående kjennskap til sine elever, og at de opplever det som
viktig at undervisningen i FYSAK er lystbetont. Jeg fant også at lærerne ønsker høyere kompetanse blant undervisningspersonell som
underviser i FYSAK, tid til for- og etterarbeid, og at gruppene med elever ikke bør være for
store. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | FYSAK | no_NO |
dc.subject | Fysisk fostring undervisning | no_NO |
dc.title | Hva karakteriserer de motivasjonelle faktorene i forbindelse med undervisning i FYSAK på mellomtrinnet? En kvalitativ studie på lærere på mellomtrinnet | no_NO |
dc.title.alternative | What characterizes the motivational factors in connection with teaching FYSAK at the intermediate stage? | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 55 s. | no_NO |