Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorThorshaug, Gerd
dc.date.accessioned2009-10-15T13:17:34Z
dc.date.issued2009-10-15T13:17:34Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147161
dc.description.abstractOppgaven handler om hvordan en kan utvikle en metodikk for dokumentasjon av tilpasset opplæring gjennom en aksjonsforskningsprosess. Jeg har gjennom et år studert egen organisasjon med tanke på hvordan en kan komme fram til egnede prosedyrer for individuelle utviklingsplaner og elevsamtaler på ungdomstrinnet i Steinkjer kommune. De ansatte ved Steinkjer ungdomsskole har vært mine medforskere.en
dc.format.extent1789430 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.subjecttilpasset opplæringen
dc.subjectungdomsskolenen
dc.subjectSteinkjer kommuneen
dc.subjectaksjonsforskningen
dc.titleUtvikling av prosedyrer for individuelle utviklingsplaner og elevsamtaler: en aksjonsforskningsprosess for dokumentasjon av tilpasset opplæringen
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel