Utvikling av klasseledelse ved Beistad skole gjennom kunnskapsdelende kontekster: med aksjonsforskning som tilnærmingsstrategi
dc.contributor.author | Tiltnes, Karin | |
dc.date.accessioned | 2010-10-06T07:00:24Z | |
dc.date.available | 2010-10-06T07:00:24Z | |
dc.date.issued | 2010-10-06T07:00:24Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147177 | |
dc.description.abstract | Masteroppgaven handler om læringsprosesser med fokus på klasseledelse, både strukturelle og relasjonelle forhold. Problemststillingen er knyttet til om aksjonsforskning som utviklingsstrategi kan gi organisasjonen et løft med tanke på effektive endringsprosesser. Oppleves kunnskapsdelende kontekster som meningsfulle? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | skoler | en_US |
dc.subject | klasseledelse | en_US |
dc.subject | aksjonsforskning | en_US |
dc.subject | læringsprosesser | en_US |
dc.title | Utvikling av klasseledelse ved Beistad skole gjennom kunnskapsdelende kontekster: med aksjonsforskning som tilnærmingsstrategi | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 83 s. | en_US |