Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTiltnes, Karin
dc.date.accessioned2010-10-06T07:00:24Z
dc.date.available2010-10-06T07:00:24Z
dc.date.issued2010-10-06T07:00:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147177
dc.description.abstractMasteroppgaven handler om læringsprosesser med fokus på klasseledelse, både strukturelle og relasjonelle forhold. Problemststillingen er knyttet til om aksjonsforskning som utviklingsstrategi kan gi organisasjonen et løft med tanke på effektive endringsprosesser. Oppleves kunnskapsdelende kontekster som meningsfulle?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectskoleren_US
dc.subjectklasseledelseen_US
dc.subjectaksjonsforskningen_US
dc.subjectlæringsprosesseren_US
dc.titleUtvikling av klasseledelse ved Beistad skole gjennom kunnskapsdelende kontekster: med aksjonsforskning som tilnærmingsstrategien_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber83 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel