Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugan, May Beate Saur
dc.contributor.authorHolm, Astri Bonesmo
dc.date.accessioned2012-11-06T11:33:03Z
dc.date.available2012-11-06T11:33:03Z
dc.date.issued2012-11-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147217
dc.description.abstractFormålet med avhandlingen er å framskaffe kunnskap om hvilken betydning Erfaringsforum kan ha for NAV i et kunnskapsperspektiv. Problemstillingen er hvordan kunnskapsdeling påvirkes når sosiale medier møter byråkratiet og belyses gjennom tre forskningsspørsmål: 1) Hvordan kan vi forstå opplevelsen av Erfaringsforum som arena for kunnskapsdeling i en avdeling i NAV? 2) Hvordan kan NAV håndtere utfordringer som oppstår når sosiale medier og byråkratiet må fungere i sameksistens i organisasjonen? 3) Hva gjør Erfaringsforum spesiell som arena for kunnskapsdeling? Avhandlingen tar til orde for at Erfaringsforum på flere måter framstår som spesiell som arena for kunnskapsdeling. Forumet er et eksempel på hvordan et sosialt medium i en byråkratisk organisasjon kan lykkes gjennom å forfølge både en personifiserings- så vel som en kodifiseringsstrategi når det gjelder kunnskapsdeling.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectkunnskapsdelingno_NO
dc.subjectsosiale medierno_NO
dc.subjectNAVno_NO
dc.subjecterfaringsforumno_NO
dc.titleHvordan påvirkes kunnskapsdeling når sosiale medier møter byråkratiet? Erfaringsforum som sosialt medium for kunnskapsdeling i NAVno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber143 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel