Show simple item record

dc.contributor.authorBjøru, Anders
dc.date.accessioned2011-11-09T11:14:26Z
dc.date.available2011-11-09T11:14:26Z
dc.date.issued2011-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147223
dc.description.abstractDen overordnede tematikken i denne oppgaven er å se på kunnskapsdeling, kunnskapsledelse og kunnskapsutvikling i skolen. Til hjelp har jeg benyttet meg av generell teori knyttet til ulike sider ved kunnskapssamfunnet og kunnskapsledelse. Jeg har benyttet to ulike datasett, en kvantitativ organisasjonsundersøkelse og kvalitative intervjuer med 3 rektorer. Jeg har funnet tydelige tegn til at en tydelig ledelse av skolen har stor innvirkning på lærernes undervisning.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectkunnskapsdelingno_NO
dc.subjectkunnskapsutviklingno_NO
dc.subjectkunnskapsledelseno_NO
dc.titleHvordan foregår kunnskapsdeling, kunnskapsutvikling og kunnskapsledelse i skolenno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber105 s.no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record