Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHugdal, Heidi
dc.date.accessioned2012-11-05T14:12:28Z
dc.date.available2012-11-05T14:12:28Z
dc.date.issued2012-11-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147241
dc.description.abstractDenne masteroppgaven er et casestudium der formålet er å se om læring og kunnskapsutvikling har skjedd og om prosjektdesignet har bidratt til denne læringen. En har sett på utfordringen ved overgang fra tradisjonell personalforvaltning til strategisk HR. Etter analyser og drøftinger rundt problemstillingen, så ser jeg konkrete funn som sier at det har blitt utviklet kunnskap og deltakerne har lært. De har lært både konkrete ting som har endret praksis og læringen har bidratt til at noen av deltakerne har endret holdninger. Medvirkning og det å etablere en god og trygg arena har bidratt til at dialogen har gått og kunnskap har blitt delt. Både i organisasjonen og i prosjektet har det vært kunnskapshjelpende kontekst som også har bidratt til at kunnskap kunne utvikles og delesno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectkunnskapsutviklingno_NO
dc.subjectHRno_NO
dc.subjectlæringno_NO
dc.subjectprosjektarbeidno_NO
dc.subjectHuman resourcesno_NO
dc.titleHvordan har prosjektet «HR på tvers på NT» bidratt til læring og kunnskapsutvikling blant prosjektdeltakerne?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber112 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel