Show simple item record

dc.contributor.authorHolmvik, Anne-Lise
dc.date.accessioned2012-11-05T13:50:58Z
dc.date.available2012-11-05T13:50:58Z
dc.date.issued2012-11-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147247
dc.description.abstractDenne masteravhandlingen ser på barnehagemyndighetens ledelse av kompetanseutvikling av ansatte i barnehagene i samhandling med styrerne. Ut fra problemstillingen er det formulert tre forskningsspørsmål: Hvordan forstår barnehagemyndigheten og styrerne begrepene kunnskap og kompetanse? Hvordan leder og administrerer barnehagemyndigheten kompetanseutvikling i samhandling med styrerne? Hvilken betydning har kontekst og organisasjonsstruktur i kommunen på barnehagemyndighetens ledelse av kompetanseutvikling i samhandling med styrerne? Hovedfunnene i undersøkelsen viser at barnehagemyndighetens ledelse av kompetanseutvikling på det regionale nivået fungerer godt ved at både private og kommunale barnehager inkluderes på lik linje.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectLedelseno_NO
dc.subjectBarnehagenno_NO
dc.subjectkompetanseutviklingno_NO
dc.titleLedelse i mellomrommet Barnehagemyndighetens ledelse av kompetanseutvikling i samhandling med styrerne i barnehagenno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber121 s.no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record