Show simple item record

dc.contributor.authorLøfsnæs, Elsa
dc.date.accessioned2014-03-19T13:09:54Z
dc.date.accessioned2014-04-15T10:32:21Z
dc.date.available2014-03-19T13:09:54Z
dc.date.available2014-04-15T10:32:21Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationLøfsnæs, E. (2013). Utfordringer i samarbeidet mellom utdanningsinstitusjon og praksisfelt i lærerutdanningen. Psykologi i kommunen, 48(6), 55-63.nb_NO
dc.identifier.issn1892-3364
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/194345
dc.description.abstractDenne artikkelen viser et aksjonsrettet samarbeid mellom lærerutdanningsinstitusjon og praksisfelt for utvikling av gjensidig forståelse og samarbeid. Artikkelen viser to verdener som må møtes i et tett samarbeid for at studentene skal få en best mulig profesjonsrettet læring. Artikkelen er utarbeidet i samarbeid med Anne Mette Rosø og Torill Myrbostad.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherPsykologi i kommunen
dc.subjectlærerutdanning praksisfelt samarbeid profesjonsrettet læringnb_NO
dc.titleUtfordringer i samarbeidet mellom utdanningsinstitusjon og praksisfelt i lærerutdanningennb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2014-03-19T13:09:54Z
dc.source.pagenumber55-63nb_NO
dc.source.volume48nb_NO
dc.source.journalPsykologi i kommunennb_NO
dc.source.issue6nb_NO
dc.identifier.cristin1073674


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record