Mellom intensjon og hverdagens kollektive praksis. ”Broen” – en studie av kollektive læringsprosesser
dc.contributor.author | Arntzen, Eva Marion | |
dc.contributor.author | Hallem, Une Lyngsaunet | |
dc.date.accessioned | 2014-10-14T10:02:05Z | |
dc.date.available | 2014-10-14T10:02:05Z | |
dc.date.issued | 2014-10-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/223697 | |
dc.description.abstract | Denne masteroppgaven tar for seg overgangen mellom individuell og kollektiv læring. Vi har studert hva kollektive læringsprosesser er, og hvilke faktorer som er kritiske for vellykkede kollektive læringsprosesser. Funnene i studien kan tyde på at en av veiene mot en lærende organisasjon kan være å ha fokus på de kritiske faktorene som vi konkluderer som vellykkede kollektive læringsprosesser. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Læring | nb_NO |
dc.title | Mellom intensjon og hverdagens kollektive praksis. ”Broen” – en studie av kollektive læringsprosesser | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 144 s. | nb_NO |