Show simple item record

dc.contributor.authorNøst, Trude Marian
dc.contributor.authorSivertsen, Guri Marjane
dc.date.accessioned2014-10-14T11:27:43Z
dc.date.available2014-10-14T11:27:43Z
dc.date.issued2014-10-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/223729
dc.description.abstractDenne masteravhandlingen handler om organisasjonsutvikling i skolen med aksjonsforskning som tilnærming. Den beskriver en læringsprosess for å utvikle ny kunnskap om skolebibliotek. Problemstillingen formulerte vi som et spørsmål om hvordan man kan bruke aksjonsforskning i en forprosjektfase for å utvikle skolebiblioteket som godt verktøy i skolens pedagogiske virksomhet. Våre funn viser at tid, ledelsens engasjement og gode verktøy ser ut til å være de elementene som har størst betydning for et vellykket resultat om aksjonsforskning skal brukes i en forprosjektfase for å utvikle skolebiblioteket som godt verktøy i skolenes pedagogiske virksomhet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectSkolebiblioteknb_NO
dc.subjectOrganisasjonsutviklingnb_NO
dc.titleSkolebiblioteket. Læringsrommet i skolens hjertenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber139 s.nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record