Karriereveiledning – et nytt praksisfelt tar form
dc.contributor.author | Pedersen, Lisbeth | |
dc.date.accessioned | 2014-10-14T11:41:52Z | |
dc.date.available | 2014-10-14T11:41:52Z | |
dc.date.issued | 2014-10-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/223738 | |
dc.description.abstract | Tema for denne avhandlingen er kunnskapssyn og utvikling av praksis. Gjennom kvalitative dybdeintervju med seks karrieresenterledere fra ulike fylker i Norge, samt dokumentstudier, har jeg fått innblikk i ulike karrieresenters praksis, og ledernes tanker om kunnskap og kunnskapsutvikling. Gjennom analyse og drøfting har jeg kommet frem til at kunnskapssyn har avgjørende betydning for utvikling av et nytt praksisfelt i karrieresenter. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Kunnskapssyn | nb_NO |
dc.subject | Karriereveiledning | nb_NO |
dc.subject | praksisutvikling | nb_NO |
dc.title | Karriereveiledning – et nytt praksisfelt tar form | nb_NO |
dc.title.alternative | En studie av kunnskapssyn og praksisutvikling i karrieresenter | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 99 s. | nb_NO |