Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGudim, Kristin
dc.contributor.authorTanche-Nilssen, Nina
dc.contributor.authorTeigaas, Vibeke
dc.date.accessioned2014-10-14T12:07:36Z
dc.date.available2014-10-14T12:07:36Z
dc.date.issued2014-10-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/223755
dc.description.abstractTema er reflekterende team som metode og hvordan kunnskapsarbeidere i en barnehage kan nyttiggjøre seg metoden for å utvikle seg til reflekterte praktikere. Casen vår er hentet fra et utviklingsprosjekt ved Sildråpen barnehager. Funnene våre avdekker at reflekterende team med sin systematikk og metodikk bidrar positivt til læring og kunnskapsutvikling, både på individ og gruppenivå. Systematisk og metodisk refleksjonsarbeid er avhengig av forankring i ledelsen, men også tilrettelegging og tett oppfølging underveis. Vi har sett at å sette av godt med tid er en suksessfaktor.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectOrganisasjonsutviklingnb_NO
dc.subjectLæringnb_NO
dc.subjectTeamarbeidnb_NO
dc.titleÅ lære i arbeidslivet. Hvordan bidrar reflekterende team til læring og utvikling i organisasjoner?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber133 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel