dc.contributor.author | Wiik, Guri Bitnes | |
dc.contributor.author | Omli, Ragnhild | |
dc.date.accessioned | 2014-11-19T12:00:23Z | |
dc.date.available | 2014-11-19T12:00:23Z | |
dc.date.issued | 2014-11-19 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-725-2 | |
dc.identifier.issn | 1504-7172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/226172 | |
dc.description.abstract | Rapporten bygger på samarbeidsprosjektet "Praksis og utdanning hånd i hånd, med simuleringsenheten som læringsarena", og presenterer resultatene fra fagsamlinger for helsepersonell i Namdalen og bachelorutdanningen i sykepleie, HINT. Målet med prosjektet var å få ny kunnskap om utvikling av kompetansehevende kurs for helsepersonell. Det ble arrangert 3 separate ukeskurs med ulike deltagere. Integrert undervisning ble valgt som metode. Evalueringen fant sted umiddelbart etter gjennomføringen av ukeskursene. Prosjektgruppen konkluderer med at det er formålstjenlig å integrere eksterne kurs for helsepersonell i den ordinære undervisningen for sykepleiestudenter. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;101 | |
dc.subject | Simulering | nb_NO |
dc.subject | Tverrfaglig | nb_NO |
dc.subject | Sykepleie | nb_NO |
dc.subject | Samarbeid | nb_NO |
dc.subject | Innovasjon | nb_NO |
dc.title | Praksis og utdanning hånd i hånd | nb_NO |
dc.title.alternative | Med simuleringsenheten som læringsarena for helsepersonell i Namdalen. | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 47 s. | nb_NO |