Show simple item record

dc.contributor.authorWiik, Guri Bitnes
dc.contributor.authorOmli, Ragnhild
dc.date.accessioned2014-11-19T12:00:23Z
dc.date.available2014-11-19T12:00:23Z
dc.date.issued2014-11-19
dc.identifier.isbn978-82-7456-725-2
dc.identifier.issn1504-7172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/226172
dc.description.abstractRapporten bygger på samarbeidsprosjektet "Praksis og utdanning hånd i hånd, med simuleringsenheten som læringsarena", og presenterer resultatene fra fagsamlinger for helsepersonell i Namdalen og bachelorutdanningen i sykepleie, HINT. Målet med prosjektet var å få ny kunnskap om utvikling av kompetansehevende kurs for helsepersonell. Det ble arrangert 3 separate ukeskurs med ulike deltagere. Integrert undervisning ble valgt som metode. Evalueringen fant sted umiddelbart etter gjennomføringen av ukeskursene. Prosjektgruppen konkluderer med at det er formålstjenlig å integrere eksterne kurs for helsepersonell i den ordinære undervisningen for sykepleiestudenter.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;101
dc.subjectSimuleringnb_NO
dc.subjectTverrfaglignb_NO
dc.subjectSykepleienb_NO
dc.subjectSamarbeidnb_NO
dc.subjectInnovasjonnb_NO
dc.titlePraksis og utdanning hånd i håndnb_NO
dc.title.alternativeMed simuleringsenheten som læringsarena for helsepersonell i Namdalen.nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber47 s.nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record