Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOddøy, Hanne Bråten
dc.date.accessioned2016-02-12T09:56:58Z
dc.date.available2016-02-12T09:56:58Z
dc.date.issued2016-02-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2378896
dc.description.abstractDet overordnede tema for denne rapporten er Den profesjonelle barnehagelærer. Ut fra dette har jeg valgt å fokusere på barns medvirkning. Ut fra dette fokuset valgte jeg problemstillingen: Hvilken forståelse har barnehagelæreren av medvirkning for 1 åringene? Problemstillingen dannet grunnlaget for valg av teori og metode. Det teoretiske fokuset i oppgaven omhandler medvirkning med fokus på de yngste barna, deres kroppslighet og pedagogens barnesyn. Jeg har valgt å basere rapporten på et kvalitativt forskningsintervju der jeg har innhentet informasjon fra to barnehagelærere omkring deres kunnskaper og praksis omkring medvirkning for de yngste.
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.subject1 åringernb_NO
dc.subjectmedvirkningnb_NO
dc.subjectbarnehagenb_NO
dc.titleHvilken forståelse har barnehagelæreren av medvirkning for 1 åringene?nb_NO
dc.typeStudent paper, othersnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289nb_NO
dc.source.pagenumber23nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge