Holdninger til barn med utagerende atferd. Hvorfor skal pedagogisk leder i barnehagen arbeide med personalets holdninger til barn med utagerende atferd, og hvordan arbeider to pedagogiske ledere med dette?
dc.contributor.author | Hansen, Monica | |
dc.date.accessioned | 2016-08-24T08:31:56Z | |
dc.date.available | 2016-08-24T08:31:56Z | |
dc.date.issued | 2016-08-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2401296 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Holdninger til barn med utagerende atferd. Hvorfor skal pedagogisk leder i barnehagen arbeide med personalets holdninger til barn med utagerende atferd, og hvordan arbeider to pedagogiske ledere med dette? | nb_NO |
dc.title.alternative | Attitudes towards children with externalizing behaviour. Why should the educational leader in kindergarten work with the staff’s attitudes towards children with externalizing behavior, and how does two educational leaders work on this issue? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 s. | nb_NO |