Feil Fremmer Forståelse! Utprøving og vurdering av inquiry-inspirert undervisning
dc.contributor.author | Iversen, Anders Schjølset | |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T07:52:41Z | |
dc.date.available | 2016-12-01T07:52:41Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2423886 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet, 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Feil Fremmer Forståelse! Utprøving og vurdering av inquiry-inspirert undervisning | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 123 | nb_NO |