Bruken av digitale hjelpemidler i skolen, et steg frem, eller tilbake for elever med særskilt tilretteleggingsbehov?
dc.contributor.author | Tørresvold, Stein Frode | |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T08:47:44Z | |
dc.date.available | 2016-12-01T08:47:44Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2423927 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet, 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Bruken av digitale hjelpemidler i skolen, et steg frem, eller tilbake for elever med særskilt tilretteleggingsbehov? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 114 | nb_NO |