Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugum, Margrete Hembre
dc.contributor.authorGrande, Jorunn
dc.date.accessioned2017-03-07T09:18:08Z
dc.date.available2017-03-07T09:18:08Z
dc.date.created2017-02-07T14:51:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationHaugum, M.H. and Grande, J. (2017). The role of marketing in local food network. International Journal on Food System Dynamics, 8(1), 1-13. doi:nb_NO
dc.identifier.issn1869-6945
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2433074
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherCentMa Researchnb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleThe Role of Marketing in Local Food Networknb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213nb_NO
dc.source.pagenumber1-13nb_NO
dc.source.volume8nb_NO
dc.source.journalInternational Journal on Food System Dynamicsnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.18461/ijfsd.v8i1.811
dc.identifier.cristin1447993


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal