Show simple item record

dc.contributor.authorFossland, Barbro
dc.date.accessioned2017-06-20T07:57:27Z
dc.date.available2017-06-20T07:57:27Z
dc.date.created2017-06-19T09:59:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationFossland, B. (2017). I stormens øye: Eksistensielle utviklingsdialoger i lærerutdanning. In S. Gjøtterud, H. Hiim, D. Husebø, L.H. Jensen, T.H. Steen-Olsen & E. Stjernstrøm (Red.), Aksjonsforskning i Norge: Teoretisk og empirisk mangfold (s. 231-251). Oslo: Cappelen Damm Akademisk. doi:nb_NO
dc.identifier.isbn9788202529819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2446443
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.relation.ispartofAksjonsforskning i Norge: Teoretisk og empirisk mangfold
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleI stormens øye : Eksistensielle utviklingsdialoger i lærerutdanningnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber231-251nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/noasp.17
dc.identifier.cristin1476982


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal