dc.contributor.author | Fossland, Barbro | |
dc.date.accessioned | 2017-06-20T07:57:27Z | |
dc.date.available | 2017-06-20T07:57:27Z | |
dc.date.created | 2017-06-19T09:59:38Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Fossland, B. (2017). I stormens øye: Eksistensielle utviklingsdialoger i lærerutdanning. In S. Gjøtterud, H. Hiim, D. Husebø, L.H. Jensen, T.H. Steen-Olsen & E. Stjernstrøm (Red.), Aksjonsforskning i Norge: Teoretisk og empirisk mangfold (s. 231-251). Oslo: Cappelen Damm Akademisk. doi: | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 9788202529819 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2446443 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | nb_NO |
dc.relation.ispartof | Aksjonsforskning i Norge: Teoretisk og empirisk mangfold | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | I stormens øye : Eksistensielle utviklingsdialoger i lærerutdanning | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2017, The Author(s) | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 231-251 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.23865/noasp.17 | |
dc.identifier.cristin | 1476982 | |