Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFossland, Barbro
dc.date.accessioned2017-06-20T07:57:27Z
dc.date.available2017-06-20T07:57:27Z
dc.date.created2017-06-19T09:59:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationFossland, B. (2017). I stormens øye: Eksistensielle utviklingsdialoger i lærerutdanning. In S. Gjøtterud, H. Hiim, D. Husebø, L.H. Jensen, T.H. Steen-Olsen & E. Stjernstrøm (Red.), Aksjonsforskning i Norge: Teoretisk og empirisk mangfold (s. 231-251). Oslo: Cappelen Damm Akademisk. doi:nb_NO
dc.identifier.isbn9788202529819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2446443
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.relation.ispartofAksjonsforskning i Norge: Teoretisk og empirisk mangfold
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleI stormens øye : Eksistensielle utviklingsdialoger i lærerutdanningnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber231-251nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/noasp.17
dc.identifier.cristin1476982


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal