dc.contributor.author | Forsbakk, Bente | |
dc.date.accessioned | 2017-11-08T15:15:32Z | |
dc.date.available | 2017-11-08T15:15:32Z | |
dc.date.created | 2017-11-07T10:34:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Forsbakk, B. (2017). ”Du lærer gjennom å skrive” – En kasusstudie av lydfilrespons til grunnskolelærerstudentene. Norsk pedagogisk tidsskrift, 101(3), 213-224. doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1504-2987 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2465055 | |
dc.description | Akseptert fagfellevurdert versjon (postprint). | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetsforlaget | nb_NO |
dc.title | ”Du lærer gjennom å skrive” – En kasusstudie av lydfilrespons til grunnskolelærerstudentene | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | acceptedVersion | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 213-224 | nb_NO |
dc.source.volume | 101 | nb_NO |
dc.source.journal | Norsk pedagogisk tidsskrift | nb_NO |
dc.source.issue | 3 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.18261/issn.1504-2987-2017-03-03 | |
dc.identifier.cristin | 1511719 | |