Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLyngstad, Idar Kristian
dc.date.accessioned2017-11-14T09:18:31Z
dc.date.available2017-11-14T09:18:31Z
dc.date.created2017-11-08T13:55:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationLyngstad, I.K. (2017). Fenomenologisk forståelse av elevens bevegelsesaktivitet – et bidrag til innsikt i lærerens tolkningsarbeid i kroppsøvingsundervisningen. Journal for Research in Arts and Sports Education, 1(4). doi:nb_NO
dc.identifier.issn2535-2857
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2466075
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFenomenologisk forståelse av elevens bevegelsesaktivitet – et bidrag til innsikt i lærerens tolkningsarbeid i kroppsøvingsundervisningennb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber15nb_NO
dc.source.volume1nb_NO
dc.source.journalJournal for Research in Arts and Sports Educationnb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/jased.v1.665
dc.identifier.cristin1512241


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal