dc.contributor.author | Lyngstad, Idar Kristian | |
dc.date.accessioned | 2017-11-14T09:18:31Z | |
dc.date.available | 2017-11-14T09:18:31Z | |
dc.date.created | 2017-11-08T13:55:48Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Lyngstad, I.K. (2017). Fenomenologisk forståelse av elevens bevegelsesaktivitet – et bidrag til innsikt i lærerens tolkningsarbeid i kroppsøvingsundervisningen. Journal for Research in Arts and Sports Education, 1(4). doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 2535-2857 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2466075 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Fenomenologisk forståelse av elevens bevegelsesaktivitet – et bidrag til innsikt i lærerens tolkningsarbeid i kroppsøvingsundervisningen | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2017, The Author(s) | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 15 | nb_NO |
dc.source.volume | 1 | nb_NO |
dc.source.journal | Journal for Research in Arts and Sports Education | nb_NO |
dc.source.issue | 4 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.23865/jased.v1.665 | |
dc.identifier.cristin | 1512241 | |