Show simple item record

dc.contributor.authorLyngstad, Idar Kristian
dc.date.accessioned2017-11-14T09:18:31Z
dc.date.available2017-11-14T09:18:31Z
dc.date.created2017-11-08T13:55:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationLyngstad, I.K. (2017). Fenomenologisk forståelse av elevens bevegelsesaktivitet – et bidrag til innsikt i lærerens tolkningsarbeid i kroppsøvingsundervisningen. Journal for Research in Arts and Sports Education, 1(4). doi:nb_NO
dc.identifier.issn2535-2857
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2466075
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFenomenologisk forståelse av elevens bevegelsesaktivitet – et bidrag til innsikt i lærerens tolkningsarbeid i kroppsøvingsundervisningennb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber15nb_NO
dc.source.volume1nb_NO
dc.source.journalJournal for Research in Arts and Sports Educationnb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/jased.v1.665
dc.identifier.cristin1512241


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal