"Planlegge, gjennomføre, hente inn og evaluere" : viktige ledergrep for å lykkes med vurdering for læring
dc.contributor.author | Arntsen, Eirik | |
dc.contributor.author | Reiertsen, Barbro | |
dc.date.accessioned | 2018-03-26T08:25:45Z | |
dc.date.available | 2018-03-26T08:25:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2492042 | |
dc.description | Master i tilpassa opplæring - Nord universitet, 2017 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | "Planlegge, gjennomføre, hente inn og evaluere" : viktige ledergrep for å lykkes med vurdering for læring | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 79 | nb_NO |