«Det ble mer positivt å være same» - En studie om samisk i skolen
dc.contributor.author | Kjær, Mali | |
dc.contributor.author | Fiskvik, Julie Xue Aanes | |
dc.contributor.editor | ||
dc.date.accessioned | 2018-10-03T11:40:57Z | |
dc.date.available | 2018-10-03T11:40:57Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2566149 | |
dc.description | Masteroppgave for lektorutdanning i samfunnsfag - Nord universitet, 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | historie | nb_NO |
dc.title | «Det ble mer positivt å være same» - En studie om samisk i skolen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::History: 070 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 91 s. | nb_NO |