• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 147-166 av 191

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Reflekterende team som metode i Trafikklærerutdanningen: et praktisk utviklingsprosjekt 

      Sandvik, Toril; Kjelsrud, Hilde (Master thesis, 2008-08)
      Trafikklærerutdanningen ble et toårig høgskoletilbud ved Høgskolen i Nord-Trøndelag (HiNT) fra januar 2004. Trafikklærerutdanning er et viktig satsningsområde for myndighetene når det gjelder trafikksikkerhetsarbeid. Det ...
    • Rekrutteringsprosjektet Menn i helse. 

      Forsmark, Siv-Mari; Stav, Siri Ramberg (Master thesis, 2014-10-14)
      Hva er årsaken til at voksne menn velger å bli helserekrutter og senere helsefagarbeidere, i en sektor hvor 90 % er kvinner? Vi har funnet at det er tre områder som synes å være spesielt viktige for at prosjektet Menn i ...
    • Roald Amundsens ledelse av Sydpolekspedisjonen 1910-12 

      Hjerpås, Hogne (Master thesis, 2015-11-09)
      Problemstillingen i avhandlingen er: Hva kan vi i, i et ledelsesperspektiv, lære av Roald Amundsens måte å lede Sydpolekspedisjonen 1910-1912? Narrativet viser at Amundsens utøvelse av ledelse på første del av ekspedisjonen ...
    • Rom for ledelse. Hvordan kan skolevandring bidra til god ledelse ved Verdal videregående skole 

      Eidsmo, Ann Christin Sørensen; Eklo, Kristin Lovise; Veie-Rosvoll, Vibeke (Master thesis, 2016-10-24)
      Denne masteroppgaven handler om læring og utvikling i ledergruppa ved Verdal videregående skole, med utgangspunkt i den fylkeskommunale satsingen «Ledelse av læringsprosesser i videregående skoler i Nord-Trøndelag». Denne ...
    • Ryktet om regnskapsbransjens død, sterkt overdrevet? Hvordan kan medarbeiderdrevet innovasjon bidra til å utvikle innovasjonsevnen i regnskapsbransjen. 

      Haugan, Robert; Kjøren, Johanne; Sæterhaug, Hilde (Master thesis, 2018)
    • Samhandlingens vidunderlige risiko. Med puls og rytme fra Kimen kulturhus 

      Storvig, Kristin; Thoresen, Hanne; Viggen, Terje Paulsen (Master thesis, 2018)
    • Samhandlingsreformen = det nye "Soria Moria slott"? 

      Borg, Elisabeth Erle; Vollen, Marianne (Master thesis, 2014-10-14)
      Samhandlingsreformen er en retningsreform og berører alle helseforetak og kommuner i Norge. Våre funn viser at reformen frem til i dag i svært liten grad har gitt mer samhandling, men økt fokus på forskyving av ansvar og ...
    • ”Sammen er vi dynamitt?” Om kunnskapsutvikling i nettverk 

      Moe, Trine; Ødegaard, Tor (Master thesis, 2010-10-06)
      Vår masteroppgave i kunnskaps- og innovasjonsledelse (MKIL) handler om nettverk. Etter at New Public Management (NPM) ble innført som styringsverktøy innenfor offentlig sektor, er etablering av ulike nettverk på tvers av ...
    • “Sammen skal vi lede” - om å skape en felles lederplattform på tvers av ledernivå 

      Fossum, Øystein (Master thesis, 2022)
    • Sammen skapes fremtiden på Nordmøre. Hvordan opplever oppvekstlederne i Nettverk Nordmøre at de i fellesskap har bygget kapasitet til å lede utviklingen av fremtidens oppvekstsektor? 

      Adelhardt, Christina (Master thesis, 2020)
    • Skolebiblioteket. Læringsrommet i skolens hjerte 

      Nøst, Trude Marian; Sivertsen, Guri Marjane (Master thesis, 2014-10-14)
      Denne masteravhandlingen handler om organisasjonsutvikling i skolen med aksjonsforskning som tilnærming. Den beskriver en læringsprosess for å utvikle ny kunnskap om skolebibliotek. Problemstillingen formulerte vi som et ...
    • Som å ta øynene fra oss: om IPLOS i Trondheim kommune 

      Hofstad, Tormod (Master thesis, 2009-10-15)
      Denne mastergradsavhandlingen handler om teknologi og organisasjon, nærmere bestemt IPLOS og omsorgstjenesten i Trondheim kommune. Klassifiserings- og rapporteringssystemet IPLOS er en integrert del av omsorgstjenestens ...
    • Som vannet de svømmer i…? 

      Grong, Jorunn Louise; Hegstad, Ellen Annette (Master thesis, 2015-10-27)
      Tema for denne masteravhandlingen er innføring og bruk av standardiserte pasientforløp i Kirurgisk klinikk ved St. Olavs Hospital. Et standardisert pasientforløp er en normativ beskrivelse av det forløpet en gitt pasientgruppe ...
    • «Spill med hjertet jenter!» 

      Bråten, Hege-Lill (Master thesis, 2015-11-09)
      Jeg vil med denne oppgaven belyse temaet «coaching i prestasjonsfremmende miljø». Problemstillingen for avhandlingen er: Hvordan fremmer coachen læring og kunnskapsutvikling for å påvirke prestasjoner i ei spillegruppe? Til ...
    • “Spriket mellom liv og lære” 

      Valla, Cathrine; Wikstrøm, Katie (Master thesis, 2015-10-20)
      Vi har hatt en undring knyttet til vår organisasjons visjon «Fremragende behandling» som har som mål å implementere skriftliggjorte kvalitetsdokumenter og omsette disse til kunnskapsbasert praksis. Er det samsvar mellom ...
    • Strategi og kultur - en studie av hvordan organisasjonskultur påvirker arbeidet med strategi 

      Bjørkås, Nathalie; Bye, Eva (Master thesis, 2021)
    • Studieforbundenes samfunnsoppgave og verdigrunnlag. Perspektiver i endring? 

      Finanger, Bjørn Leo (Master thesis, 2017)
    • Styring mot kvalitet. En studie av diskursen om forskningskvalitet og dens effekter på forskningspraksis 

      Flessen, Rune (Master thesis, 2016-10-25)
      Kvalitet er et ord som brukes stadig oftere og på stadig flere samfunns- og livsområder, så også på forskningsfeltet. Kvalitet stammer fra latinske Qualitas, som først og fremst peker mot iboende egenskaper ved tingen eller ...
    • Synet på barns læring – en kompetanse for fremtiden. I hvilken grad og hvordan har styreres læringssyn betydning for det pedagogiske arbeidet i barnehagen? 

      Nordgaard, Trude Sjøhagen; Aalberg, Anne Ingeborg (Master thesis, 2016-10-24)
      Denne avhandlingen retter søkelyset mot barnehagens innhold og hvordan ledelse og læringssyn barnehageledere har når de leder sine medarbeidere i henhold til oppdraget; Alle barnehager skal ifølge loven ivareta barnas behov ...
    • Sømløst psykisk helsearbeid med fokus på samhandling: et innblikk sett med pasienters øyne 

      Opdal, Bernt Harald (Master thesis, 2009-10-15)
      Utgangspunktet for denne masteravhandlingen er en undersøkelse av pasienters opplevelse av hvordan samhandling fungerer mellom pasienter og involverte ansatte internt i 1. linjetjenesten, internt i 2. linjetjenesten og ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit