• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 159-178 av 180

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Taus verdiskaping. Hvordan legge til rette for taus kunnskap i bedriftens kreative prosesser? 

      Løkken, Jorid; Ratchje, Harald (Master thesis, 2016-10-25)
      Denne studien undersøker om det man kaller taus kunnskap kan benyttes i større grad for å befeste eller styrke en bedrifts evne til å leve i konkurransen. Sentralt i vitenskapen om kunnskap står skillet mellom eksplisitt ...
    • Teamutvikling på ulike lokasjoner. Sammenslåing og utviklingsprosess i gruppen Bevegelse, ved NAV Hjelpemiddelsentral Trøndelag med aksjonsforskning som utviklingsstrategi 

      Aase, Solfrid; Braarud, Ellen (Master thesis, 2019)
    • Teater og #Metoo. En kvalitativ studie av hvordan #Metoo påvirket kulturen ved et teater i Norge 

      Burheim, Ellen Mari; Heyerdahl, Hauk; Seloter, Per Børre (Master thesis, 2020)
    • Teknologi og kunnskap ved livets begynnelse. Jordmorkompetanse og hverdagslæring 

      Harbak, Hege Anita; Iversen, Helene (Master thesis, 2016-10-24)
      Fokus for denne masteroppgaven er jordmødres kompetanseutvikling i hverdagen, og deres forhold til teknologi. Vi har gjennom intervjuer av jordmødre og leger fått innblikk i deres tanker om jordmorkompetanse. Dette har ...
    • Trang fødsel. Deling, utvikling og anvendelse av ny kunnskap i skolen 

      Skage, Ann-Iren (Master thesis, 2016-10-24)
      Utgangspunktet for denne studien er den nasjonale satsningen Vurdering for læring, initiert av Utdanningsdirektoratet. Hovedmålsettingen til satsningen var å videreutvikle vurderingspraksis og vurderingskultur ved ...
    • Tverrfaglig forskning på godt og vondt. En casestudie av en tverrfakultær forskningsgruppe ved et norsk universitet 

      Rennemo, Linda Iren; Hveding, Marit Sofie (Master thesis, 2020)
    • Utvikling av ein læringskultur for digital kompetanse hjå lærarane på små og mellomstore barneskular 

      Håland, Helge; Omland, Johan; Idsen, Rune Roa (Master thesis, 2011-11-09)
      Avhandlinga vår viser at det er behov for ein grunnleggjande digital kompetanse hjå alle lærarane. Utfordringa for å utvikla ein læringskultur for digital kompetanse hjå lærarane på små og mellomstore barneskular ligg i ...
    • Utvikling av klasseledelse ved Beistad skole gjennom kunnskapsdelende kontekster: med aksjonsforskning som tilnærmingsstrategi 

      Tiltnes, Karin (Master thesis, 2010-10-06)
      Masteroppgaven handler om læringsprosesser med fokus på klasseledelse, både strukturelle og relasjonelle forhold. Problemststillingen er knyttet til om aksjonsforskning som utviklingsstrategi kan gi organisasjonen et løft ...
    • Utvikling av lærende organisasjon gjennom teamarbeid : klasselærerteam - en arena for organisatorisk læring? 

      Mandelid, Gerd-Elisabeth (Master thesis, 2011-11-09)
      Min konklusjon på problemstillingen er følgende: Klasselærerteamene bidrar til å utvikle skolen som en lærende organisasjon ved å være en arena for organisatorisk læring, først og fremst på individnivå, og i mindre grad ...
    • Utvikling av prosedyrer for individuelle utviklingsplaner og elevsamtaler: en aksjonsforskningsprosess for dokumentasjon av tilpasset opplæring 

      Thorshaug, Gerd (Master thesis, 2009-10-15)
      Oppgaven handler om hvordan en kan utvikle en metodikk for dokumentasjon av tilpasset opplæring gjennom en aksjonsforskningsprosess. Jeg har gjennom et år studert egen organisasjon med tanke på hvordan en kan komme fram ...
    • Utvikling av refleksjonsprosesser ved Motland og Varhaug skule: aksjonsforskning i egne virksomheter 

      Forsmo, Jan Harald; Galtvik, Eivind (Master thesis, 2010-10-06)
      Masteravhandlingen vår i kunnskap og innovasjonsledelse (MKIL) handler om refleksjonsprosesser og hvordan dette kan bidra til kunnskapsutvikling i våre ledergrupper. Problemstillingen er knyttet opp mot hvordan ...
    • Utvikling av reflekterte praktikere i Coop Sambo: virkninger av refleksjonsbasert kunnskapsutvikling i en strukturorientert virksomhet 

      Jakobsen, Lars Arve (Master thesis, 2008-08)
      Målsettingen med masteroppgaven er å undersøke om ledertreningsprogrammet i Coop Sambo stimulerer til utvikling av reflekterte praktikere. Videre er det et mål med oppgaven å synliggjøre om det finnes organisatoriske ...
    • Utvikling, kvalitet og ledelse. Kvalitetsutviklingssystem og ledelse i utdanningssektoren i Nord- Trøndelag 

      Buhaug, Borghild Husdal; Bergene, Aase (Master thesis, 2012-11-05)
      I 2005 innførte Fylkestinget i Nord-Trøndelag et helhetlig kvalitetssystem for utdanningssektoren basert på en modell for planlegging, rapportering og vurdering. Vi har sett på hvilken betydning innføringen av systemet har ...
    • Våghalsene i offentlig sektor. En studie av innovasjon og ledelse 

      Kristoffersen, Hanne Falch; Sjåvik, Pål-Stian (Master thesis, 2019)
    • Velferdsteknologi er enkelt sagt en god livsreise basert på mestring og læring! Hvordan kan omsorgsarbeidere bidra til ny kunnskap ved å ta i bruk velferdsteknologi i helse og omsorgstjenestene? 

      Wannebo, Trygve Jørgen; Andresen, Ragnar (Master thesis, 2013-10-11)
      Oppgaven beskriver et prosjektfelleskap sine utfordringer og prosesser ved å skape ny kunnskap ved å ta i bruk velferdsteknologi som sosioteknisk supplement til Helse- og omsorgstjenester i Steinkjer kommune. Hvordan kan ...
    • Velferdsteknologi; nytt og nyttig eller bare til heft? 

      Remo, Liv Heidi Brattås; Aarø, Solveig (Master thesis, 2015-11-09)
      Velferdsteknologi er et begrep som de siste årene har fått stort fokus innenfor helse og omsorgstjenestene både i Norge og internasjonalt. Velferdsteknologiske løsninger skal være et verktøy for tjenesteytere og gi mennesker ...
    • Verdal videregående skole sin ”reise” mot å bli en mer lærende organisasjon - Hvor er vi? og Hvor vil vi? 

      Steen, Harald Morten (Master thesis, 2008)
      Temaet er den lærende organisasjon, og problemstillingen er knyttet til Verdal vgs. sin reise mot å bli en mer lærende organisasjon. Reisen har vært sammen med skolens mellomledergruppe, som består av område- og seksjonslederne. ...
    • ”Vi trenger hverandre – ikke sant?” En studie av kunnskapsutvikling i en tverrsektoriell forskergruppe 

      Kilvik, Astrid (Master thesis, 2010-10-18)
      Tema i avhandlingen er gruppen som arena for kunnskapsdeling og kunnskapsutvikling. Problemstillingen belyser hvordan en tverrsektoriell forskergruppe, med deltakere både fra akademia og praksisfelt, kan fungere som ...
    • "Vi venter på april". En kvalitativ studie om ansatte i en organisasjon som lever over tid i uvisse om sin fremtid 

      Moan, Linn Merete Barstad; Røstad, Aksel; Solheim, Espen E. (Master thesis, 2018)
    • "Vi" og "dem" - en studie om læringskultur blant trafikklærere 

      Eikrem, Renate Nyborg; Næss, Winnie Christiansen (Master thesis, 2019)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit