• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV)
  • Master i kunnskapsledelse (MKL)
  • Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master i kunnskapsledelse (MKL) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 21-40 av 180

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Elle melle deg fortelle…Hvordan og hvorfor yrkesveileder faglæreren elever i helsefagarbeiderutdanningen i videregående skole -og hvordan sammenfaller dette med samfunnets behov for utdanning av kompetent helsepersonell? 

      Sætaberget, Else-Marit (Master thesis, 2015-10-20)
      Denne oppgaven omhandler faglærerens undervisnings- og veiledningspraksis av helsefagarbeidereleven i videregående skole, og om denne praksisen bidrar til at helsevesenet får sine sårt tiltrengte fagutdannede.
    • En god dag er en god jobb gjort. Et studie av et utradisjonelt bofellesskap med langturnus innenfor rus og psykiatri 

      Sylthe, Bernt; Jagtøyen, Jorid Oliv; Røstad, Hilde (Master thesis, 2020)
    • En mellomleders bekjennelser – en oppgave om mellomlederes arbeidshverdag 

      Haug, Hanne-Marit V.; Evensen, Hege (Master thesis, 2020)
    • En studie av kunnskapsdeling og kunnskapsutvikling i en offentlig, tjenesteytende organisasjon 

      Lønnum, Laila Hassel (Master thesis, 2009-10-15)
      I denne avhandlingen har jeg belyst hvordan kunnskapsdeling og kunnskapsutvikling ved en offentlig, tjenesteytende organisasjon foregår. Det har jeg gjort gjennom en casestudie foretatt ved hjelp av kvalitative intervju ...
    • En studie av praksisfeltet ved trafikklærerutdanningen i Norge: om faktorer som har betydning for studenters læringsprosess 

      Lunde, Øyvind; Reitan, Bjørg; Sandstad, Morten (Master thesis, 2009-10-15)
      Denne avhandlingen handler om faktorer som er av betydning for hvordan studenter lærer. Forskningsfeltet er den praktiske delen av trafikklærerutdanningen i Norge, ved Høgskolen i Nord-Trøndelag. Forskningen er basert ...
    • Enhetsledernes utfordringer ved lokalsykehus 

      Dalsaunet, Lise Beate (Master thesis, 2015-11-09)
      Oppgaven har følgende problemstilling: Hvilke lederutfordringer har enhetsledere på lokalsykehus i en hverdag der kvantitet fremstår som viktigere enn kvalitet? Til denne problemstillingen er det knyttet fire forskningsspørsmål: ...
    • «Ens utfordring, alles utfordring». Hvordan har Trønderkommunen jobbet med strategiutvikling og strategigjennomføring under koronapandemien og på hvilken måte har pandemien påvirket dette arbeidet? 

      Hepsø, Silje Gjøstøl; Sandsæter, Svein; Rye, Lillian (Master thesis, 2021)
    • Entreprenørskap i videregående skole: "Hva kjennetegner vellykkede entreprenørskapsmiljøer ved to videregående skoler?" 

      Eidsaune, Therese; Taule, Christine (Master thesis, 2010-10-06)
      I denne oppgaven søker vi å finne hva som kjennetegner vellykkede entreprenørskapsmiljøer i videregående skole. Vi har definert entreprenørskap som det å drive med ungdomsbedrift som del av undervisningen, etter mal fra ...
    • Enøyde praktikeres blindsoner. En casestudie av lederes læringsprosess i en medarbeiderundersøkelse fra resultater presenteres til tiltak iverksettes 

      Dahl, Tine Lise; Nielsen, Ranveig Hoseth (Master thesis, 2016-10-25)
      Tema for denne masteravhandlingen er hvordan medarbeiderundersøkelsen kan være et verktøy for læring og organisasjonsutvikling. Formålet er få en bedre forståelse for hvordan ledere kan bruke medarbeiderundersøkelsen som ...
    • Er det mulig å trene på det ukjente? Hvordan kan simulering styrke kollektive innovasjonsprosesser? 

      Malmo, Bente Kristin; Venås, Roar (Master thesis, 2016)
    • Faktorer på organisatorisk og individuelt nivå som har betydning for å utvikle skolen som en lærende organisasjon. En kvalitativ analyse av hvordan faktorene håndteres ved Åsly skole 

      Rørstad, Halvard (Master thesis, 2007)
    • Folkebiblioteket i kunnskapsamfunnet. Kan trafikktelling brukes til bibliotekutvikling? 

      Rasmussen, Bozena Teresa (Master thesis, 2015-10-20)
      Oppgaven undersøker i hvilken grad og på hvilken måte systematisk observasjon av brukerne i form av tverrgående trafikktelling ( TTT ) kan bidra til utviklingsarbeidet i norske folkebibliotek. KBP ( Kunnskapsbasert praksis ...
    • Forbedre ledelse av styringssystemer og styringsdialog 

      Larsen, Jan Håkon (Master thesis, 2015-11-09)
      Problemstillingen; «Hvordan kan vi forbedre kvaliteten i skolen ved å forbedre ledelse av styringssystem og styringsdialog?», har blitt belyst gjennom forskningsspørsmålene; 1. Hva kjennetegner et godt styringssystem ...
    • Formidling av Hegrafunnet. Opp av jorda – Hvordan nå ut med ny forskning og kunnskap til mannen i gata? 

      Korstad, Joakim; Schei, Kari (Master thesis, 2020)
    • Fosen Regionråd og utviklingsledelse - i går, i dag og i morgen 

      Sundet, Rita Elizabeth (Master thesis, 2010-10-06)
      Min avhandling fokuserer på styret i Fosen Regionråd (ordførerne) og rådmannsgruppens erfaringer med samarbeidsprosesser. Mitt hovedfokus i avhandlingen er de utviklingsmål som må ligge til grunn for koalisjonen skal ...
    • Fra flåteforing til sentralisert fjernfôring av oppdrettslaks. Mennesker, omgivelser og teknologi i fôringsprosessen 

      Bendiksen, Eldar Åsgard; Bergem, Knut Vegard (Master thesis, 2019)
    • Fra kunnskap til handling «litt bedre enn i går». En studie av individuell og organisatorisk læring som følge av erfaringsdeling i et læringsverksted 

      Lindseth, Grethe (Master thesis, 2013-10-24)
      Studien handler om erfaringsdeling i et læringsverksted, og om hvorvidt dette har gitt individuell og organisatorisk læring. Caseorganisasjonen er NAV. Undersøkelsen retter fokus mot læringsverkstedene på Mulighetskonferansene ...
    • Fra pliktig omsorg til rett på kjærlighet. En kvalitativ studie av kunnskapsledelse og lovendring i barnevernet 

      Lindbak, Renate; Ree, Elin (Master thesis, 2018)
    • Fra samarbeid til prosess. Om kunnskapsutvikling i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi AS 

      Bøe, Lill Hemmingsen; Bollingmo, Heidi (Master thesis, 2014-10-14)
      I denne avhandlingen undersøker vi hvordan prosessen ble fremmet i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi Kraft AS, hvor den ene av oss forskerne studerer sin egen organisasjon. Videre i forskningsspørsmålene ...
    • Fra stykkevis og delt kunnskap til helhetlig og eid kunnskap: tjenesteutvikling og tiltaksmetoder i Barne- og familietjenesten Østbyen tiltak 

      Korssjøen, Mari-Ann (Master thesis, 2007)
      Oppgavens tittel: Fra stykkevis og delt kunnskap til helhetlig og eid kunnskap, betegner at for å forstå helheten, så må en se hvordan deler utgjør et hele. I en kompleks, kunnskapsintensiv og lærende organisasjon skal ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit