"Se lydene og høre bildene..." : perspektiver på kunst- og kulturfag i opplæring av elever med utviklingshemming i grunnopplæringen
dc.contributor.author | Hassel, Ragnhild Merete | |
dc.date.accessioned | 2018-10-10T11:29:44Z | |
dc.date.available | 2018-10-10T11:29:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2567406 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpasset opplæring - Nord universitet, 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | "Se lydene og høre bildene..." : perspektiver på kunst- og kulturfag i opplæring av elever med utviklingshemming i grunnopplæringen | nb_NO |
dc.title.alternative | "See the sounds and listen to the pictures..." : teachers' perspectives on arts education for students with intellectual disabilities | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 111 | nb_NO |