Show simple item record

dc.contributor.authorTverbakk, May Line Rotvik
dc.date.accessioned2019-01-07T12:52:19Z
dc.date.available2019-01-07T12:52:19Z
dc.date.created2018-11-22T10:30:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationTverbakk, M. L. R. (2018). Læreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnet (Doktoravhandling). Nord universitet, Bodønb_NO
dc.identifier.isbn978-82-93196-22-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2579484
dc.descriptionAvhandling (Ph.d.) – Nord universitet, 2018nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNord universitetnb_NO
dc.relation.ispartofseriesPh.d. i studier av profesjonspraksis; nr. 23 (2018)
dc.titleLæreres lesedidaktiske praksiser. En studie av lesing i norsk, naturfag og samfunnsfag på ungdomstrinnetnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2018, Nord universitetnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber348nb_NO
dc.identifier.cristin1633623


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record