Hvilke oppfatninger og erfaringer har lærere i forhold til å legge til rette for læring for elever med Cerebral Parese?
dc.contributor.author | Refsvik, Kristin | |
dc.date.accessioned | 2019-02-25T16:35:03Z | |
dc.date.available | 2019-02-25T16:35:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2587318 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - Nord universitet 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Hvilke oppfatninger og erfaringer har lærere i forhold til å legge til rette for læring for elever med Cerebral Parese? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 100 s. | nb_NO |