Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEidissen, Siw Elin
dc.date.accessioned2019-02-28T08:15:36Z
dc.date.available2019-02-28T08:15:36Z
dc.date.created2018-01-30T08:22:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationEidissen, S. E. (2018). Skogen som klasserom i «Uteskolevevens uteaktiviteter». Et bidrag til artskunnskap og økologisk forståelse? NorDiNa: Nordic Studies in Science Education, 14(1), 95-109. doi:nb_NO
dc.identifier.issn1894-1257
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2587912
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Oslonb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSkogen som klasserom i «Uteskolevevens uteaktiviteter». Et bidrag til artskunnskap og økologisk forståelse?nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2018, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber95-109nb_NO
dc.source.volume14nb_NO
dc.source.journalNorDiNa: Nordic Studies in Science Educationnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.5617/nordina.2980
dc.identifier.cristin1555695


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal